2012. szeptember 8., szombat

Nyári termés - 2012.







  






 A barátnős-barátos péntek után, másnap délelőtt csak szuszogtunk, déltől meg Király Jóskánál volt a szokásos "Nyári termés" nevet viselő művészszeánsz. Mivel tudtam, hogy Baritonék itt lesznek, és nem szívesen hagytam volna el az ő társaságukat (ha már olyan nehezen jött össze a találkozás), de nem szívesen hagytam volna ki a művészszeánszot sem, Jóska felhatalmazott, hogy vigyem magammal a vendégeimet. Baritonéknak nagyon tetszett ez a rendezvény, még sosem voltak hasonlón, és különösen az tetszett nekik, hogy művészek maguk vallottak a műveikről. Ezt én is nagyon fontosnak tartom, ezért is szeretem és is ezt a találkát, de meg kell jegyezni, hogy a vendéglátás és a társaság is kitűnő! Én a Perugia és a Visszatérés című sorozatommal szerepeltem. A visszajelzések alapján a Visszatérés (Anyukámék leninvárosi házának lépcsőházról készült) sorozat többeknek tetszett, a perugiásat nem tartották olyan kiforrtnak. Az ott szereplő anyagból kedden, szeptember 11-én 17 órakor nyílik kiállítás a Művész Kávézóban.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése