2012. szeptember 17., hétfő

Nyári termés a Művész Kávézóban


Eredetileg keddre volt meghirdetve a Művész Kávézóban egy összejövetel, kötetlen beszélgetés. (A keddi programok miatt került át szerdára!) A Király József által szervezett Nyári termés rendezvényen bemutatott alkotásokból egy ki válogatás szerepel most a kávézó kiállításán, és megnyitó helyett egy kis beszélgetést hirdettek meg a szervezők. Jóska kertjében azért sokkal több mű szerepelt, de egyszerűen fizikailag nem lehet egy kis helyen ugyanannyit kirakni. Én még kora délután megnéztem a tárlatot a 13-dikos diákjaimmal, aztán mentünk át a Cifrapalotába. A diákok elég közönyösen fogadták a kiállítást, persze ez nem irányadó, lehet, hogy még nagyon év eleje volt. Mind technikailag, mind műfajilag elég vegyes a látható anyag, lett volna mit kérdezniük, de csak hallgattak. Este aztán visszamentem és az utcai asztaloknál ülve beszélgettünk egymással egy kicsit. Király Laci mondta, hogy már Jóskánál érezte, hogy egymás mellé kellene a képeinket tenni, ami itt be is következett. Valóban hasonló témákat, nézőpontokat, kompozíciókat kedvelünk, csak ő fotózik és meg rézkarcozom, bár én is fotózok először, és a fotóim alapján készülnek a grafikák.





Méhesi Éva azon zsörtölődött, hogy nem a bicikliúton mennek a kerékpárosok, hanem ott a járdán. Kérdezte, hogy én is a járdán szoktam menni? Néha igen, mert az úttesten életveszély, de én vigyázok a gyalogosokra! Például a most felújított Rákóczi útnál, mikor a Wesselényi utca felől érkezek a Kandóból hazafelé tartva, már nincs értelme rámennem a kerékpárútra a Klapka utcáig, muszáj a járdára mennem, mert pont a Klapka utcánál nem tudok lekanyarodni hazafelé, csak ha a növényeken átgázolnék!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése