2012. szeptember 21., péntek

Kecskeméti Promenád 3.










Lassan egy hete volt a Kecskeméti Promenád 3. előadása, de én nagyon le vagyok maradva a bejegyzéseimmel, így csak most írok róla. A múlt szombaton a Három részre szakadt ország: török világ Magyarországon, Habsburgok, Rákóczi szabadságharc című rész került sorra a zenés viselettörténeti képeskönyvsorozatból. Valószínű az esőtől félve rövidebbre fogták a műsort, így számomra élvezhetőbb volt, bár még így is1,5 óra volt, még ez is egy kicsit hosszú. Sajnáltam, hogy a táncosokat nem láttam rendesen, mivel a kifutó egyik oldalán álltam, és a másik oldalán táncoltak, azaz a kifutó kitakarta a lényeget, a táncosok lábát. Ezen kívül nem tetszett, hogy a már bemutatott, felvonult jelmezes önkéntesek a nézők elé álltak be, így még kevesebben láthatták rendesen az előadást.
A főtér egy másik rendezvényének hangja  ismét zavaró volt, csakúgy mint az előző héten. Nem kellene ennyire egymásra szervezni a programokat!











Mégis hangsúlyoznám, hogy magát a sorozatot, annak ötletét nagyon jónak tartom, sőt fontos lenne, hogy ez az anyag megmaradjon, és hozzáférhető legyen azok számára is, akik éppen akkor nem tudtak részt venni az előadásokon. Például a neten is fent lehetnének ezek a viseletek, zenék és az összekötő szövegek is, hiszen a mai diákok számára csak az létezik, ami a neten megtalálható. Tehát lehetne egy Kecskeméti Promenád weboldalt indítani!









Holnap a negyedik rész következik, ezúttal új helyszínen, a "Rákóczi úton a Wesselényi utca felöli terén". Kíváncsi vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése