2012. szeptember 11., kedd

Kecskeméti Promenád 2.

Még egy héttel ezelőtt, szeptember 1-én kezdődött a Kecskeméti Promenád című programsorozat, de az első alkalomra nem tudtam elmenni, mert akkor más programom volt. A második alkalom témája a Fenséges gótika, kecses reneszánsz volt. A program szórólapja szerint zenés viselettörténeti képeskönyv Wieber Marianne "ruhakölteményeivel". Sajnálom, hogy kihagytam az elsőt, amely a honfoglalás korát és az Árpád-kort mutatta be.
Mindenképpen jó kezdeményeznek tartom ezt a sorozatot, de kissé érdekes volt az autóversenytérré alakult főtéren ez most szombaton és egy kicsit hosszú is. Én se bírtam kivárni a végét,  pedig gyakorlott álldogáló vagyok, de késve indult és 2 óra múlva még nem volt vége. Ez így nagyon hosszú!
Meglepődtem viszont, hogy az egyes jelmezekből ismerős fejecskék tekintenek kifelé! Bolyais diákok is közreműködtek. Különböző filmekhez és színházi produkciókhoz készült jelmezekben vonultak végig. Tényleg szükség van ilyen, a régebbi korokat újszerűen (itt most a divat oldala felől) bemutatni, örülök, hogy van ilyen, de ez (muszáj leírnom ismét) nagyon hosszú! Nekem is az órán csak 45 percem van, azalatt kell csodát tenni, de max. 1,5 óra így










Igyekszem a többire is elmenni, de azt is remélem, hogy kicsit rövidebbek lesznek, mint ez volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése