2012. szeptember 23., vasárnap

Kecskeméti Promenád 4.





   A Kecskeméti Promenád, azaz a viselet-történeti képeskönyv negyedik része új helyszínen, az Újkollégium előtt, közvetlenül az Amerigo Tot szobor előtt zajlott. Persze most is volt más program is, az Autómentes nap keretében lehetett volna kerékpározni és aztán a magasba emelni a biciklit, de ismét a kultúrát választottam a sport helyett. (Kerékpározom én minden nap, a promenádra is azzal mentem!) Viszont ez a program legalább nem zavarta a promenád műsorát.



 A rutinosak már kis székkel jöttek, de többség most is végig állta a másfél órás programot. A ruhákat bemutató önkéntesek között most is volt ismerős, kolléga és tanítványok. A mostani előadás címe: "Jelszavaink valának: Haza és haladás" - Reformkor és szabadságharc, azaz a 19. század viselete, története és alakjai tűntek fel. Talán most a ruháknál, Wieber Marianne jelmezeinél érdekesebb volt a hatalmas hanggal járó harci jelenet. A zenét ezúttal a Hegedűs együttes szolgáltatta és most is színesítette a műsort két táncos betét is. Jó volt!


 

4 megjegyzés:

  1. a legelső képet nem lehet kinagyítani?

    VálaszTörlés
  2. Szívesen elküldöm e-mailben, ha kell!

    VálaszTörlés
  3. elküldenéd?és ha van több képed azokat is?:)(csak mert én is szereplő voltam)
    vikimezey@citromail.hu

    VálaszTörlés
  4. Szia!! Hogyha vannak még képeid a felvonulásokról, akkor eltudnád nekem küldeni?? (főleg az utolsó felvonulás lenne lényegesebb!!)
    Előre is köszönöm!! :)
    gyongyi1998@freemail.hu

    VálaszTörlés