2015. július 16., csütörtök

Új rézkarcok és pólók

Vasárnap kezdtem el az idei vakáció első rézkarcait. Kedden a maratással kész lettem, de a nyomtatást szerdára hagytam.


Szerdán viszont annyira fájt a derekam, hogy csak két példány nyomtattam a 4 új rézkarcból. A szuvenír jellegű rézkarcokat folytatva készítettem egy Kodály Intézeteset grafikát. A laktanyás sorozatot most két homokbányai motívummal folytattam. Ezeken kívül egy gyümölcsös kosárt ábrázoló rézkarcot is készítettem, amit talán majd felhasznál a helyi gazdakör. Szerdán már nem mozdultam ki itthonról, meg csütörtökön sem.


Csütörtökön délelőtt a caminós sorozatból nyomtattam újabb darabokat, azokról a rézkarcokról, amelyekből már elkelt egy-egy. Délután pedig 5 pólóra transzferáltam rá egy-egy grafikát. Igazából a vonalas jellegű fekete-fehér munkák jönnek ki jobban, a színesek kevésbé. Ezekről készült fotókat feltettem a facebook oldalunkra és a honlapunkra is, és várom a visszajelzéseket.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése