2015. július 17., péntek

Július közepe

Itthon folytattam a megkezdetett rézkarcozást, de túl sokat nem haladtam, mert délután 4-kor indultunk Budapestre Manu Chao koncertre.









A Budapest Park mellett tudtunk még parkolni. Az előzenekarok után 8 előtt 5 perccel belekezdek Mauék és valóban egy folyamatos, megállás nélküli fiesztát nyomtak. Kétszer ugyan levonultak, de tudni lehetett, hogy úgyis visszajönnek még 10-ig, akkor viszont könyörtelenül befejeződött a koncert. Nagyon élveztem! Manu Chaót egyszerűen imádom, jó kedvem lesz, ha meghallom, minden eszembe jut róla, Franciaország, Spanyolország stb.















Kedden folytattam a rézkarcozást, a maratással kész lettem, de a nyomtatást szerdára hagytam. Szerdán annyira fájt a derekam, így csak két példány nyomtattam a 4 új rézkarcból. A szuvenír jellegű rézkarcokat folytatva készítettem egy Kodály Intézetes grafikával. A laktanyás sorozatot most két homokbányai motívummal folytattam. Ezeken kívül egy gyümölcsös kosárt ábrázoló rézkarcot is készítettem, amit talán majd felhasznál a helyi gazdakör. Szerdán már nem mozdultam ki itthonról és csütörtökön sem.


Csütörtökön délelőtt a caminós sorozatból nyomtattam újabb darabokat, azokról a rézkarcokról, amelyekből már elkelt egy-egy. Délután pedig 5 pólóra transzferáltam rá egy-egy grafikát. Igazából a vonalas jellegű fekete-fehér munkák jönnek ki jobban, a színesek kevésbé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése