2015. április 17., péntek

Tavaszi szünet után

Szerdán el tudtam menni a VII. Kortárs Keresztény Ikonográfia Biennáléhoz kapcsolódó előadássorozat első programjára délután a Cifrapalotába. Galambos Ádám evangélikus teológus tartotta Gyermek, gyermekség, gyermeki lét a Bibliában címmel. Érdekes volt, kaptam néhány új megközelítést a témával kapcsolatban.










Csütörtökön két osztállyal is külső helyszínen tartottam a órámat. A 11-dikesekkel a népművészet óra kertében látogattunk el a Bozsó Gyűjteménybe, ahol Kovács Ági vezetett bennünket végig az Aba-Novák és az Imák Auschwitz után című kiállításokon.









A 11. A osztály számára a Cifrapalotában volt lebeszélve egy múzeumpedagógia foglalkozás, amit még a tavaszi szünet előtt szerettem volna, de Bencsik Orsi kérte, hogy a tavaszi szünet utánra tegyük. Azért, hogy el tudjunk menni egy ilyen foglakozásra, egy kollégát meg kellett arra kérnem, hogy adja oda az óráját, hiszen egy 45 percbe nem fér bele egy ilyen foglalkozás, de kettőbe már igen. Szóval, minden le volt beszélve, szervezve, erre előző nap délután felhívott Orsi, hogy beteg, amit persze megértettem, csak már nem tudtam lemondani a programot. Beengedtek bennünket a Cifrapalotába, de nem volt se vezetés, se festés. Megnéztünk a kiállítást, beszélgettünk egy kicsit róla, aztán elengedtem őket. Én is bementem még az iskolába, mert 13 órától volt még egy dupla órám.









Pénteken délután a Dulity kiállítás záróeseményére mentem vissza, de rossz időpontot írtam be a naptáramba, 15 óra helyett 17 órára mentem és még ott voltak egy páran! Persze a tömeg a Pávás teremben volt, ahol az I. világháborús kiállításhoz kapcsolódó könyv bemutatója volt. Kicsit beszélgettünk és iszogattunk még Ágival és Sitkei Bandival a Dulity kiállításon, meg körbenéztem legalább, mert a megnyitón nem tudtam ott lenni.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése