2015. április 9., csütörtök

Hommage á Bozsó

Képesség és Tudás Alapítvány, valamint Transradar Összművészeti Egyesület 2008-ban kiírt egy pályázatot helyi diákok és képzőművészek számára, ahol Bozsó János festőművész munkásságának átdolgozására buzdították az alkotókat. 
Az akkori rajzszakközöseimmel készültünk rá, de én is készítette egy rézkarcot, amelyben két számomra kedves Bozsó festményt montíroztam össze. Nagyon boldog voltam, amikor a Bozsó Gyűjteményben úgy állították ki a grafikámat, hogy mellette ott állt a két eredeti Bozsó festmény is.
A Hommage á Bozsó című rézkarcból egy példány a Bozsó Gyűjteménynek ajándékoztam.











Ez a grafika adott ötletet aztán további olyan rézkarcok elkészítésére, ahol az általam kedves és tisztelt alkotók előtt tisztelegtem. Ez a Kedveceim sorozat lett, de erről majd egy másik bejegyzéseben írok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése