2012. október 22., hétfő

Szigma és Aranypók újratöltve














Szerdán az egész napom a Szigma kiállítótérben töltöttem. Három kandós osztállyal volt órám, mindegyikkel megnéztük, A.Varga Imre (aki maga is kiállító) egy korrekt tárlatvezetést tartott és mindenki megkapta házi feladatban, hogy az egyik műről írjon. Remélem lesz olyan, amelyet a kiírt esszépályázatra tovább lehet küldeni. Imréről készítettem egy fotót, amikor éppen a saját képe előtt állt és a fények szépen megvilágították.
Most harmadszor néztem végig a tárlatot, és új kedvencem lett. Elsőre Papageorghiu Andrea képei ragadtak meg, de most felfigyeltem Katona Zsuzsa Csend című szobrára Tetszenek festett barokkos csigavonulatai.
Amikor ott voltam, az önkormányzat  embere egy pályázatíró cég embereivel, hogy szemrevételezzék ezt az épületet. Így egy sikeres pályázat esetén, remélhetően kiállítótérként funkcionálhat tovább ez kivételes adottságú egykori üzlethelyiség.





Vámos Zoltán, aki a szobraival van jelen a B.I.Fokvalitás kiállításon, Nagy Dezsővel együtt kitalált valami nagyon jó dolgot. Az egykori Aranypók üzlet kirakatából egy kirakatgalériát alakítottak ki, most először a saját munkáik láthatók.

2 megjegyzés:

  1. Tegnap fedeztem fel az Aranypók beli kiállítást. Föltétlen megnézem.

    VálaszTörlés
  2. A volt Aranypóknál csak a kirakatban vannak munkák, a belső tér továbbra is üres!

    VálaszTörlés