2012. október 16., kedd

"Tisztelet az Alkotóháznak" - kiállítás a Kulturális és Konferencia Központban












Zsörtölődtem egy csomót azon, hogy megint sikerült két programot egy időpontra tenni, ráadásul most két textiles programot. Október 6-án volt a Kecskeméti Promenád 6. utolsó előadása 16 órai kezdettel és ugyanebben az órában nyílt a Kulturális és Konferencia Központban a "Tisztelet az Alkotóháznak" című tárlat, amely egy válogatás volt a Textilművészeti Alkotóműhely textilművészeinek és képzőművészeinek munkáiból. Már elég régóta, talán 10 éve is már, hogy októberben textilművészek lakják be az Alkotóházat. Néhány nyílt napon én is részt vettem náluk, és ezt a tárlatot is ők kezdeményezték, tehát zömében textiles munkák voltak kiállítva, de néhány más alkotó is szerepelt. Ők is megfordultak és alkottak az Alkotóházban (pl. a nemrég elhunyt Szikora Tamás), sőt néhány kecskeméti művész is kiállított (Lakatos Pál Sándor, Miklós Árpád).


Régebben Kókai Krisztina vezette a műhelyt, most Zelenák Katalin. Ők nagyon aktívak most is és a textilek mindig remekül mutatnak a kiállítóteremben is. P. Szabó Ernő nyitotta meg a tárlatot.

Még a megnyitó előtt körbefotóztam, mert utána siettem át a Tudomány és Technika Házába az utolsó promenádra!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése