2012. október 22., hétfő

Hosszú hétvégés termés

Már nagyon vártam a hosszú hétvégét, mert a nyár óta nem tudtam rézkarcozni. Egyszerűen olyan zsúfolt volt a szeptember, no meg az október eddig, hogy nem elég, hogy hétközben nem értem rá semmire sem, de még hétvégére is folyamatosan jutott valami, ami miatt nem tudtam időt szakítani az alkotásra. A hosszú hétvégén viszont nem kezdhettem rögtön a rézkarcozással, mivel a takarítás is elmaradt, így azzal kellett kezdenem, tehát szombat takarítás, vasárnap rézkarcozás, hétfő dolgozatjavítás és blogírás.
A Cifrapalota szűrrátétekre emlékeztető díszítményeiről szándékoztam olyan rézkarcot készíteni, ahol a rézlemez nem a szokásos téglalap vagy négyzet alakú, hanem követi a díszek hullámos formáját. Ehhez készítettem fotókat és vettem egy lemezvágó ollót, de kifogott rajtam, nem bírtam ügyesen és szépen vágni a rézlemezt, így csak egy készült el a sorozatból.




A másik hosszú hétvégés munkám egy lisiantus (szellőrózsa) csokorról készült rézkarc, amelyet valaki a párjának szeretne ajándékozni. Még nem adtam át, nem tudom tetszeni fog-e neki. Itt kísérleteztem a színekkel, a kékes, az ibolyás és zöldes színekkel nyomtattam le színvariációkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése