2011. június 25., szombat

Árusítás az Utcazenész Találkozón








Csütörtökön délelőtt még eljött hozzám Vizin Viki a gyermekeivel, hogy Carmen befejezze a rézkarcot, amit a múlt héten elkezdtünk. Amíg nyomattam belőle neki pár példányt, Viki mesélt a vasárnapi találkozójukról, a kisfia pedig rajzolt nekem. Aznap este kezdődött az első kecskeméti Utcazenész Találkozó, amelyből egy meleg és egy hideg nap telt el eddig, és még egy remélhetően száraz és kellemes este még hátravan. Csúri Niki, aki az osztályomba járt, a Fesztivál Iroda munkatársa, és már az osztálytalálkozón mesél erről az eseményről. Már akkor szóba került, hogy a rendezvény színesítéseként kitelepülhetnénk a munkáinkkal, és még helypénzt sem kellene fizetnünk, igaz nem is kapnánk pavilont, azaz minden este minden haza kellene hozni, és másnap újra kivinni mindent. Mivel veszteni valónk nem volt, és tényleg úgy gondoltam, hogy rendezvény jellegéhez Márk zenei témájú grafikái szépen illeszkednek, és 3 estét ki lehet bírni, elvállatuk. Csütörtökön 3/4 6 körül települtünk ki a pálinkás és a kürtöskalácsos bódé közé, ahol még egy óráig erős szembe nappal és a hőséggel küzdöttem, de kellemes volt a zene, és azért jó páran átlapozták a mappánkat, a bódé oldalára pedig fel tudtam ragasztani figyelemfelhívó jelleggel néhány munkát. Ennek ellenére csupán egy képeslapmappát sikerült eladnunk. Tegnap jött a rossz idő. Szintén 3/4 6 körül mentünk ki, de nem mertünk a semmitől sem védő előző napi helyünkre kipakolni, behúzódtunk a nagy sátor alá, de itt meg aztán senki sem vett észre bennünket, szerintem még az sem, aki keresett. Csak néhány ismerős kívánt kitartást nekünk, Loránd Klárika a fiával, Bozsó Jancsival, és Ugray Zsuzsa. Neki egyébként fellépett a fia, Kovács Matyi a Klezmatov együttessel (egész jó volt). A Kistehén zenekart már nem vártuk meg, fáztunk és semmi érdeklődés nem volt, így 3/4 10 körül hazajöttünk.Ma az utolsó este újra kimegyünk, igaz most Petra nélkül, aki ma a Ménteleki falunapon próbálkozik és nem mellesleg ma van a születésnapja! Isten éltesse az én kicsi lányomat, 21 éves lett! Szóval ma este újra kitelepülés és árulás a Hírös Forrás terén! Gyertek és vásároljatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése