2011. április 16., szombat

A. Varga Imre kiállítása Nemzetközi Kerámia Stúdióban






Kezdem magam utolérni a bejegyzésekkel, most egy tegnap délután nyílt kiállításról írok. A. Varga Imre munkáiból nyílt kiállítás a Nemzetközi Kerámia Stúdióban. Köszöntőt Szeberényi Gyula Tamás mondott, és a kiállítást ifj. Gyergyádesz László nyitotta meg. Imrét középiskolás korom óta ismerem, még modellkedtem is neki anno, azóta kedvelem őt mint embert és mint művészt is, később két lányát tanítottam a Bolyaiban és csináltam is ott neki egy kiállítást még 2003-ban. A stúdió összes kiállítótermét töltötték meg a munkái, amelyek közül én szeretem nagyon erőteljes színűeket is és kissé visszafogottabbakat is. Tisztelem Imrében azt is, hogy az egyszerű kis ceruzarajzoktól kezdve, az egy egész termet betöltő, pálcikákból álló plasztikákat is készít és elénk tár a festmények mellett, tehát láthatjuk mennyire sokoldalú a technikákat nézve és mégis következetes marad a motívumait illetően.
Ez volt 16 órakor, és innen rohantam, hogy 17 órára a Bolyaiban legyek a Comenius projekt záróestjén. Ebben a projektben én is részt vettem, az ősszel Lengyelországban voltam. Most az aranymetszést (ez volt a kétéves projekt témája - annak idején én adtam az ötletet) az ének-zene területén kutatták a diákok. Aranyosak voltak a fellépő diákok és néhány bátor tanár. Utána búcsú vacsora következett, ahol a lengyel kollégák magyar kokárdával jelentek meg. A két szervező kollégán, Tóthné Muránycsik Mónikán és Bartha Adriennen látszott a fáradság és a megkönnyebbülés, hogy levezényeltek egy két éven keresztül 5 országot érintő hatalmas munkával járó projektet, amivel sokat nyert a Bolyai, illetve a diákok. Köszönet érte!
És Móninak még egy köszönet tőlem, amiért segített egy pályázat megírásában, amellyel a nyáron két hétre Cambridge-be utazhatok fejleszteni az angol tudásom. Erről hétfőn értesültem, úgyhogy most készülhetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése