2011. április 25., hétfő

Márk a felvételikre készül














Amíg én dolgozatokat javítottam, takarítottam és újabb grafikákat készítettem, addig Márk fiam három helyre adta be a jelentkezését, ahogy tavaly is, de most sokkal elszántabb és sokkal jobb. Ütősebb mappát állított össze a felvételi első fordulójára. Sopronba, a Nyugat-Magyarországi Egyetem Alkalmazott Művészeti Intézetébe (AMI) - építőművész szakra - csak egy 1 lapos portfóliót kellett készíteni, még a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemre (MOME) - építőművészet szakra - egy 10 laposat. Ráadásul ezt fel sem tudja személyesen vinni, mert Sopronba épp aznapra osztották be már rajzolni is, így meg kellett egy hatalmazni egy lányt, aki szintén megy Budapestre, hogy vigye fel Márk mappáját is. Ezeken kívül még a Magyar Képzőművészeti Egyetem (MKE) szobrász restaurátor szakát jelölte meg Márk - és most ezt akarja a leginkább, szerintem nagy eséllyel - , ahová pénteken viszi fel a munkáit bemutató portfóliót, illetve a kiöntött plasztikákat. Egy kis ízelítő a mappákból...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése