2011. április 24., vasárnap

Munkáink a Malom Galériában és két elmulasztott kiállításmegnyitó







Ezen a héten lemaradtam két kiállításról, illetve azok megnyitójáról. Pénteken délelőtt jutott eszembe az is, hogy a hamarosan újra megnyíló Malom Galériába kellene képeket bevinnem, így gyorsan még útba ejtettem, és vittem be rézkarcokat. Főleg kecskeméti témákat, Petra lányom kecskeméti sorozatát, meg az enyémet, de vittem néhány teljesen más témát is, például Az én Apokalipszisem, Michelangelo "Éjszakáját" meglepték a baglyok című grafikáimat. Ott, a galériában találkoztam össze Walter Gabival, aki mesélt az előző esti Kokas Ignác (rajzai) kiállításról, amelyet a Premier Galériában rendeztek és Fehér László Kossuth- és Munkácsy-díjas festőművész nyitott meg. Ezt nagyon sajnálom, hogy kihagytam, mert Kokas az egyik kedvencem, és Fehér Lászlóra is kíváncsi lettem volna. Ő állítólag anekdotákat mesélt kettőjük kapcsolatáról, hiszen ő Kokas tanítvány volt a Képzőn. A másik kiállításról tudtam időben, ez Vincze László kiállítása volt a Katona József Színházban, de az az igazság, hogy csak pénteken jutott eszembe, hogy erre el szerettem volna menni, ugyanis csütörtökön annyira belemerültem a takarításba, ablakpucolásba, hogy teljesen kiment a fejemből minden. Kokas rajzait mindenképpen megnézem azért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése