2016. november 26., szombat

WAMP Design Vásár - Kecskemét, Hírös Agóra

A Hírös Agórában WAMP Design Vásárt rendeztek, és a sok budapesti kiállító mellé a rendezők néhány kecskemétit is meghívtak. Ezek között voltam én. Nagyon örültem a lehetőségnek!
Tízkor kezdődött a vásár, és most nem raktam ki a digitális nyomatokat, csak a 4 eredeti rézkarcokat tartalmazó mappát, néhány könyvjelzőt és a színezőt, amit most 1.000 Ft/db-ért árultam, mert volt még az eredetileg a Cifrapalotában leadott kedvezményes könyvekből.
A Műhely Egyesület Téli Tárlata is ezen a napon nyílt 11-kor, de nem tudtam egyszerre két helyen lenni!
Volt időm szétnézni a többi standnál, tetszettek Vidák Anna ruhái, sáljai, a Brig a Bag cuccai, egy lámpás és a delka nevű táskák, hátizsákok.











Volt elég sok érdeklődő, nem úgy mint az elmúlt évek adventi vásárán, úgyhogy eredményes napot zárhattam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése