2016. november 4., péntek

Mozgalmas csütörtök

Az őszi szünet péntek délutánja elég sűrűre sikeredett. Bazán Vladimir kiállítása 17 órakor nyílt a Hírös Agórában, de előtte még megnéztem A hónap művészet sorozatban a kiskunfélegyházi Molnár István festményeit. Tetszett a vegyes technika (akrill, pasztell, homok) és az oldott, laza jelleg.












Vladi kiállítását Kriskó János nyitotta meg. Bazán Vladimir 1994 óta él Kecskeméten, sokszor láttam már csoportos tárlatkon a munkáit, de ilyen átfogót tárlatot nem láttam még tőle. Az elmúlt 10 évből válogatott, kb. 60 kép fémjelezte a 60 éves alkotót munkásságát. Nekem az egyik vörös falon lévő két kép volt a kedvencem.















Este fél 7-kor Angelo Minuti Hetényegyházán élő olasz szobrász kiállítása nyílt a Malom Center 2. emeletén. Minuti munkáiből sem láttam eddig még egyéni tárlatot és a helyszín is új a kiállítótermek sorában. Remélhetően sokan fogják látni ezeket a Malom Centerben lévő kiállításokat, azok is, akik egyébként nem járnak kiállításokra. Sokan voltak a megnyitón is, amelyet Turai Kamill nyitott meg. Angelót azt mondta, Modigliani inspirálta ezt a sorozatot.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése