2016. november 5., szombat

Őszi szüneti termés

Már nagyon vártam az őszi szünetet, mert tele voltam tervekkel. Somogyfajszon új témát találtam és ez új lendületet adott nekem.
Csaknem egy éve nem készítettem részkarcot, és most három darab kb. A/4-es méretű rézlemezt készítettem elő, de a hosszú kihagyás miatt az akvatintás alapozás rosszul sikerült, ezért az első nyomtatás után újra kellett alapoznom és maratnom a lemezeket. Akkor már nem voltam olyan lelkes. A somogyfajszi szürkemarhák üres karámjáról készült ez a sorozat.

A Somogyfajszon készített festménysorozatot ezek után folytattam. A régi faragott kőszobrok a témái ennek a sorozatnak. Még egyet megfestettem a Kak pusztai temető sírkövei közül, de a többi nagyobb táblára a caminón látott kőfaragások közül választottam. A santiagói katedrális kapujának egy-egy részletét, egy mélidei nagyon régi útszéli kereszt és egy kereszt Fisterrából.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése