2016. november 5., szombat

Nyitott Műterem Balanyi Károllyal + Resti Kornél Társulat

Ezen a napon sok-sok program volt a Hírös Agórában, mert az uniós fejlesztések nyílt napja volt. Négy órakor kezdődött Balanyi Károly Nyitott Műterme abban a kiállítótérben, ahol az ő művei láthatók október vége óta. A beszélgetést Kriskó János vezette. Elég nagy hangzavar volt a beszélgetés elején, ami engem zavart is, de aztán elcsitult a környezet. Az egy órás beszélgetés után Karcsi egy tárlatvezetéssel fejezte be a programot. Egy-egy meghatározó műnél megállva arról mesélt, ki látható azokon a fotókon, amelyeket felhasznált a zománcainál, illetve hogy mi inspirálta a műveket.

















Innen az Ifjúsági Otthonba mentem át, ahol Resti Kornél Társulat "Megzsöttem címűsorát zen-és versek a Párizsi, Szeletek! szellemében" műsorát láttuk a barátnőmmel. Ez volt a második alkalom, hogy láttam a társaság műsorát és nagyon tetszett. Jókat nevettünk a szójátékokon és a versek társításain, felvezetésein, az összekötő szövegen. (Ezek mellett persze azért is áll hozzám közel ez a társulat, mert több volt tanítványom is közreműködik benne, pl. Papp Máté a 2006-ban végezett bolyai osztályomba járt.)














Barátnőmtől megkaptam Nyáry Krisztián új könyvét, a Festői szerelmeket. Nagyon örültem neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése