2016. november 13., vasárnap

Napos vasárnap

Vasárnap 11 órára a Civil Klubba mentem, ahol a Máriakéméndi alkotótábor anyagából nyílt kiállítás.  A tábort Farkas Laci szervezte, az idei volt a harmadik alkalom. Művésztanárok (Farkas László, Bruncsák András, Kőrös Sára, Lukács Gyöngyi, Nagy Otília, Zsolczay Balázs), diákok (közülük csak kettő ismertem név szerint, két volt bolyaist, Józsa Rékát és Bene Bencét) dolgoztak együtt a Mecsekben fekvő településen.  A megnyitó rendhagyó volt, a részvevő mondtak néhány mondatot a táborról, Máriakéméndről, a művészi hitvallásukról. Jó és érdekes anyag gyűlt össze, néhány motívum visszaköszönt több képen.
























A megnyitó után, beszélgetés közben Király Jóska kezdeményezte, hogy hármunknak (Kőrös Sára, Csúzdi Erika és nekem) legyen itt egy kiállításunk január 22-től. Még nem tudom mit fogok kiállítani. Az új dolgaimat szeretném egy önálló kiállításon megmutatni tavasszal. Addig csak régebbi munkákat fogok kiállítani valószínű.
Hazafelé beugrottam a Cifrapalotába, hogy elhozzam az augusztus óta ott lévő színezőket, amiket azóta képtelenek voltak elkezdeni árusítani. Majd a november 26-i WAMP Design Vásáron árulom őket! Ez a 30 darab kedvezményesen, 1.000 Ft-ért kapható majd a Kecskeméti Városszépítő Egyesület jóvoltából.
Este még volt egy programom, az Üzemszínházba mentem, hol egy drámapályázaton különdíjat nyert darabot adtak elő Katonáról, illetve Ruszt Józsefről. Elég érdekes volt, kicsit nehéz volt összerakni először a két szálon futó eseményeket. Volt benne egy tévedés, amire biztos minden kecskeméti, aki élt a rendszerváltás előtt felkapta a fejét. A Rávágy térről beszéltek az 1976-ban játszódó darabban, de azt a teret akkor, Lenin térnek hívták. A darab címe se mindennapi: Katona József, avagy légy a a pókok között fickándozik.
A Rusztot játszó színész engem inkább fiatal Gálffi Lászlóra emlékeztetett. A fotók, a hiros.hu-ról valók.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése