2016. november 14., hétfő

Blogösszevonás - ART Brigád + MűvMari

A tegnapi nappal összevontam két olyan blogot, amelyet én vezettem. Még 2010-ben kezdtem el a blogolást. Akkor először csak az ART Brigád dolgairól, írtam, azaz arról a kis családi vállalkozásról, amelyet még 1995-ben alapítottunk. Főleg az alkotómunkáról írtam, de egyre többször előfordult, hogy egy-egy kiállításról, kirándulásról is írtam, azaz a befogadói, inspirációs oldal élményeit osztottam meg. Aztán még ez is bővül, családi és iskolai élményekkel, hiszen tanár, anya és feleség is vagyok az alkotó és cégvezető pozícióm mellett. Ám többször kerültem konfliktusba a blogon megjelent iskolai jellegű megjegyzések miatt. Ezért öncenzúrát gyakoroltam és megpróbáltam az iskoláról és a magánéletről egyáltalán nem írni és két külön blogban megosztani az alkotómunkával, vállalkozással kapcsolatos (artbrigad2.blogspot.hu) és a befogadói oldal, azaz a kiállítás- és kirándulásélményeimmel kapcsolatos (muvmari.blogspot.hu) dolgokat. Kb. másfél évig próbáltam párhuzamosan vezetni a két blogot, ám most feladtam! Egyesítem a két blogot, hiszen ez a két oldal bennem tökéletes egységet alkot. Tehát innentől kezdve itt olvashatók az alkotómunkával és a kiállításélményekkel kapcsolatos élményeim!
A régebbi bejegyzésekben lehet, hogy van átfedés, mert a régebbi MűvMaris bejegyzéseket egyszerűn átemeltem az ART Brigád blogba.
Jól nézelődést, olvasást kívánok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése