2016. november 10., csütörtök

Jean-Michel Jarre koncert


A csütörtöki a 10. órámat majd a jövő héten fogom megtartani. mert fél 5 körül Budapestre indultunk Péterrel a Jean-Michel Jarre koncertre. Voltunk mi már egyszer 1993-ban, aztán 1997-ben is, de Péter annyira szeretett volna menni, hogy vettem két jegyet egy hónapja.
Fél 8-kor már bent voltunk a Papp László Arénában, ahol én még nem jártam. Az ezen a helyen előtte állt Budapest Sportcsarnokban többször is előfordultam, de itt bent még nem jártam. a 204-es szektorban ültünk, elég jól látható volt a színpad.
Az "előzenekar" egy DJ volt, aztán 38 perc várakozás 8 után JMJ-ra, miközben a Waiting for Cousteau szólt. A koncertet kifejezetten élveztem, mind látványban, mind hangzásban nagyszerű volt, bár én leragadtam az Oxigén és a Napéjegyenlőség lemezeknél, de Péter képben volt és időnként magyarázott nekem. Kb. fél 11-ig tartott a ráadással a koncert, így nem sokkal éjfél után értünk haza.













Kerestem a diám között olyan képet, amit még az első JMJ koncerten fotóztam. Hát találtam, de elég homályosak, bár lehet, hogy csak "hibaisták". Persze akkor a Népstadionban elég messze ültünk a színpadtól é s csak egy régi Praktikám volt, ha jól emlékszem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése