2015. május 27., szerda

Pünkösd hete

Csütörtökön beosztottak egy helyettesítésre, amelynek kertében elvittem az osztályt a Kápolna Galériába az Orosz István kiállításra. Pont meg lehetett járni egy tanóra alatt. Aztán a másik osztály is, akiket már én tanítottam, de ők elég hülyén viselkedtek, mindenhová be-, ki-, fel-, lementek, ahová nem kellett volna. De legalább felfedezték, hogy István grafikáin hol van elrejtve az ő neve!










Pénteken az aszfaltrajzverseny lett volna az ÉZI-ben, de olyan esős idő volt, hogy lefújta Patkós Laci és a következő hétre halasztotta.
Szombaton Budapestre utaztam, mert ismét volt két előadás a Deák 17 Galériában, amely érdekelt. Most nem volt gond a vonattal, késés nélkül felértem és a 3-as metró is működött. Az eső akkor még csak kicsit esett, ezért tettem egy kört a környéken. A galériában először Gaul Emil tartott előadást a digitális technikák alkalmazásáról a vizuális nevelésben, majd Zombori Béla a Képszótár használatáról. Nekem csak annyi volt ezekkel kapcsolatban az észrevétele, hogy mivel nem tudok minden diák kezébe adni digitális technikát és a programot az iskolában nincsenek meg, ezek a feladatok csak otthoni munkára alkalmasak.
















Délben, mikor végeztünk a 2-es metróval elmentem a Széll Kálmán térig, ahol az átépítés miatt alig találtam meg, hogy merre is kell mennem. A Keleti Károly utcába igyekezte, hogy egy Hencze Tamás kiállítás szerettem volna megnézni a Társalgó Galériában, de csak hétköznap volt nyitva. A 4-es, 6-os villamos helyett pótló buszok jártak, de tutira nem ott álltak meg, ahol a villamos megállók voltak, így egy csomót gyalogoltam a z akkor már szakadó esőben, míg eljutottam a Margit-híd budai hídfőjéig. Innen Márkhoz mentem az Epres kertbe, ahol ő még takarított, mert kedden körbejárás lesz. Körbenéztem, miken dolgoztak a IV. és V. évesek. Együtt még átmentünk az I. és III. évfolyamosok műtermébe, aztán a Nyugatiból hazaindultunk a vonattal. A vonaton elkezdtem javítani a 10-dikesek témazáróját, de nem végeztem vele.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése