2015. május 2., szombat

Április utolsó napjai

Hétfőn az első órámat még megtartottam, de a többi helyettesítéséről saját magamnak kellett gondoskodni, hogy elmehessek 5 tizenkettedikes diákkal Budapestre, ahol Fajó János műtermében tettünk látogatást. Ezt a programot Virág Áginak köszönhetjük, aki leszervezte, hogy a múzeum kisbuszával felmenjünk. Úgy 3/4 9 körül sikerült elindulnunk, de elég gyorsan felértünk, 10-re már ott is voltunk Zuglóban Fajó János háza előtt. Márkot is odarendeltem, mert vittem fel neki kaját, de nem akart maradni,mert dolgozni a műterembe.
Nagyon kedvesen fogadott bennünket a művész úr, felmentünk rögtön a műterembe, ahol először szétnéztük, majd hosszú mesélésben kezdett, amit szinte tátott szájjal hallgattunk. Amikor rászólt a felesége, hogy túl sokat beszél, szétnézhettünk a lakásban, a kertben és a pincében is. Igazán nagyon tanulságos volt az egész.















Fél egy körül bementünk a belvárosba, ahol volt 20-30 percünk, addig ittunk egy italt Ágival és Orsival, majd fél 2-kor az ArtPool Archívumba mentünk fel, ahol meséltek az archívum történetéről, feladatáról. Úgy egy órányit maradtunk itt és a végén egy csoportkép is készült Galántai Györggyel, aki az archívum egyik alapítója.











Négyre értünk haza, a biciklim ott volt a sulinál, így hazatekertem, de utána már nem nagyon voltam aktív.
Délután a Cifrapalotában folytatódott a VII. Kortárs Keresztény Ikonográfiai Biennáléhoz kapcsolódó előadás-sorozat. Most Szabó T. Anna olvasott fel olyan verseket, amelyek a gyermekekhez kötődnek. Lelkes és megható volt.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése