2015. június 9., kedd

Mi Camino - Természet Háza

Kedd délután siettem haza, mert a Természet Házában kellett felpakolni a caminós rézkarcaimat és vetítéses élménybeszámolót is tartottam.
Péterrel fél 5 körül mentünk ki a Hunyadivárosba és kb. 3/4 6-ra sikerült is feltenni a képeket. Végül is csak a 3 apácarácsot kell rögzíteni és arra aztán a 42 grafikát feltenni. Megnyitó nem volt külön, én mondtam néhány használati utasítást a kiállításhoz, de utaltam rá, hogy a beszámoló után érthetőbbek lesznek a címek. Sokan eljöttek, Bella Rózsa, Veszelszki Dani egykor kandós tanítványom, sőt egy mostani diákom is ott volt. Viszont nem volt ott egy kandós kolléga, aki folyton azért "rítt" hogy mikor lehet engem meghallgatni a caminóról és látni a képeket, de eddig egyetlen előadásra sem tudott eljönni, pedig ez volt a negyedik nyilvános előadás. Mindig attól félek, hogy túl hosszú leszek és unalmas. Láttam néhány bealudt arcot a vetítés közben és ez elkeserített, de aztán a végén annyi kérdést kaptam, hogy érzékelhettem, sokan figyeltek. Rózsa azt mondta sokat jelentett neki az előadás, jó volt és nem volt sok a művtöri (Péter azt mondta sok volt!).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése