2015. május 17., vasárnap

Május közepe

Hétfőn 17 órára visszamentem a Művész Kávézóba, ahol most pótolták be a betegség miatt elmaradt Benes József és Gerle Margit házaspár beszélgetését. Nem volt most sok újabb információ róluk, sőt Jóska most is ugyanazokat ismételgette, amit már oly sokszor arról, hogy a művészek nem kapnak sehol se pénzt, ha kiállítanak. Kicsit hiányoltam a személyesebb hangvételt.










Délután a Kecskeméti Kortárs Művészeti Műhelyek Kápolna Galériájában Orosz Istvánnak nyílt kiállítása Paradoxonomertik címmel. A grafikák mellett a lécekből álló "plasztikák" is szerepeltek a tárlaton. Füzi László köszöntése után, Buda Ferenc egy erre az alkalomra írt verssel nyitotta meg a kiállítást. Jó sokan összegyűjtünk, ott volt Gombos Éva és Gizi is, velük beszélgettem egy kicsit. 18 órától a Élet a régi Kecskeméten csoport számára tartott egy vezetést Szegedi Zsolt, de én azt nem vártam, meg, mondván, hogy nekem már nem kell bemutatni a Kerámia Stúdiót.

















Csütörtökön a Cifrapalotában kezdtem az osztályommal, de jól felhúztam magam, hogy nem tudtak most sem pontosak lenni. Ezért késve kezdtük el, hosszú volt a vezetés és kevesebb idő maradt a festésre. Rászóltam a 3. órát tartó kollégára, hogy lehet, hogy egy kicsit késnek majd a diákok. A festés után őket is kértem, hogy mondjanak valamit a festményükről, de az előző heti informatikus osztály sokkal jobbakat mondott és hálásabb, érdeklődőbb is volt, mint ők.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése