2014. április 21., hétfő

Kész a caminos rézkarc-sorozat

Ez a pillanat is eljött, készen lettem a 40 darabosra tervezett caminos rézkarc-sorozatommal. Megvan a minden caminos napra egy rézkarc, azaz a 37 gyaloglós nap és az utána következő 3 turistás nap. Bár az eredeti terv ennyi volt, de még szeretnék kettőt elkészíteni, a 0. és a -1. napot, azaz mielőtt megkezdtem volna a gyaloglást, a Bilbaoban és a Pamplonában töltött egy-egy napról még fogok készíteni egy-egy rézkarcot. Így lesz  meg a teljes 6 hét.
Most a tavaszi szünetben 5 rézkarcot készítettem el. Ezek:
12. nap - Padok zarándokoknak (Valahol Burgos és Hornillos del Camino között, valószínű Rabé de las Calzadas területén olyan padok, amelyeket különböző egyesületek, egyletek állítottak kifejezetten a zarándokok számára.)
19. nap - Mansillas de las Mulas fala (León előtti kisváros, amelynél nagyon szépen megmaradt a városfal.)
28. nap - Reggeli La Fabán (Ruitelánból indulva, a galíciai határ előtt van La Faba, ahol megreggeliztem és elhagytam a kalapom. Olyan hideg volt még reggel a fémszék, hogy a fenekem alá tettem a kalapom, aztán meg ottfelejtettem. Másnap kénytelen voltam egy másikat venni.)
34. nap - Megérkezett a hátizsák taxi (Arzúaban a szálláson ott sorakoztak a hátizsákok, amelyeket taxi hozott. Én ezt a szolgáltatást nem vettem igénybe, de voltak, főleg spanyol és olasz zarándokok, aki így könnyítették meg a dolgukat. Ez a Taxi Mochillas.)
35. nap - Még 19,5 km (Valahol Brea és Arca de Pino között, még Pedroudzo előtt. A csalóka az a dologban, hogy a santiagoi reptér kikerülése miatt ezekre a régi kilométer kövekre még 5 km-t rá kell számolni.)




Ezeken kívül még a lakiteleki gyárról készült sorozatomat is sikerült újabb 3 rézkarccal bővítenem. Egy az új gyárépület oldaláról készült, egy valamifajta fogaskerekekről és egy az ott gyártott műanyag flakonokról.

Azt hiszem, ennyi a húsvéti szüneti termés, mert most már muszáj neki fognom 9. és 11. osztályokban írt témazárók javításának.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése