2013. május 16., csütörtök

Út az egészséghez klub













A Kulturális és Konferencia Központban működik az "Út az egészséghez" nevű klub, minden hónap 2. péntekén találkoznak, és ilyenkor hívnak egy-egy az egészéggel kapcsolatos előadót és egy-egy művészt is, hogy mutatkozzon be. Kőrös Sára pár hónapja keresett meg, hogy vállaljam el az egyik ilyen klubesten a bemutatkozást, még akkor fixáltuk le ezt a májusi időpontot.
 Egy vitrinben kis keretezett kecskeméti rézkarcokat rajtam ki, egy asztalra néhány nagyobb keretezett képet, meg két mappát, amelyben a kisebbek és egy nagyobbat, amelyben a nagyobb méretű grafikáim voltak. Egy vetítéssel is készültem, megpróbáltam úgy összeállítani ezt, hogy a kezdetektől fogva hogyan változtak a munkáim és hogyan változtam én, hogyan függ össze az alkotótevékenység az egészséges élettel. Ilyen összetételű közönség előtt nem szerepletem még, tartottam tőle, de kedvező volt a fogadtatás.
Utánam Farkas Mária masszőr beszélt és vetített a lakberendezés és a közérzet, egészség kapcsolatáról, amelyben többször visszautalt az én előadásomra. Egy csomó dologban értünk egyet és nagyon hasonlóan gondolkozunk. Még egy harmadik előadás is volt, amelyet a klubvezető Hefler István felesége tartott a táplálkozásról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése