2013. május 6., hétfő

Bolond ballagás és látogatás a szakkörösökkel a rajzfilmstúdióban

Még csak a múlt csütörtöknél tartok a bejegyzésekben. Szóval napközbenm összeszedtem Pócs Judit kalapjait a 2. emeletről, mert a ballagásra nem mertem kint hagyni ezeket. Délben jöttek a bolond ballagók és hancúroztak az aulában a nagyszünetben. A 7. órában a ballagás próbája volt. Utána bevittem a Kulturális és Konferncia Központba a Paletta kiállításra szánt bolyais anyagot, amit már az előző héten bepaszpartúztam. Itt megnéztem a Hónap művésze tárlatot, ahol most Bodri Ferenc munkái szerpelnek, köztük egy Bolyai János portré is.











Délután a szakköröseim számára egy látogatást szerveztem a Kecskemétfilm Kft-be, azaz a rajzfilmstúdióba. Mivel elég kevesen vagyunk, csatlakozott még hozzánk két refis lány a tanárukkal, Urbán Zsuzsával és az Élet a régi Kecskeméten FB csoport vezetője is. A bemutató néhány vetítésekből, valamint abból állt, hogy megnézhették, kézbe vehették a diákok a forgatókönyveket, a régi fóliára készült rajzokat és megnézhették, hogy ma hogyan dolgozik egy tablet mellett az, aki rajzolja ezket a filmeket. Úgy láttam, tetszett a gyerekeknek.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése