2013. május 15., szerda

Dolgos érettségi szünet













Már megint több mint egy hetes késéssel sikerül csak megírnom a bejegyzéseim. Nagyon el vagyok maradva! Szóval május 6-8. a szokásos tanítás nélküli napok, amikor az írásbeli érettségik vannak. Hétfőn magyarra be voltam osztva délelőtt így csak délután tudtam folytani a hétvégén megkezdett rézkarcozást. Pár héttel ezelőtt megkerestek a Kecskeméti Est kiadványtól, hogy az évenként átadásra kerülő színházi Estem díjat az idén készítsem én. Mindenképpen a színháznak kell rajta lenni és ezt fogják kapni majd május végén a közönség által legtöbb szavazatot kapott színházi emberek. Mivel egyenlőre nem publikus a rézkarc, így ezt most nem illusztrálom fotóval, maj a díjátadó után. A hétvégén megszületett a próbanyomat, és hétfőtől kezdve elkezdődhetett a többi nyomtatása (összesen 10 példányt kellett készítenem). Emellett még három kisebb rézkarcot is készítettem, folytatva az ipari jellegű témákat, most villanyvezetékek és oszlopok szerepelnek a legújabb grafikákon. A harmadikon egy kicsit még mindig a utca, a keramitos burkolatú Klapka utca egyik részlete. Ja, és még egy dolgot kellett lenyomtatnom. Egy MAOE-s pályázatra, az négy elem témában már régebben elkészítettem 5 kis CD-s karcot, de eteket egy papírra akartam szépen lenyomtatni. Hát, ez is megvan, majd május 31-ig kell beküldeni, addig ez sem publikus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése