2016. október 10., hétfő

Somogyfajsz - Művésztelep

Ezen a héten végig Somogyfajszon voltam, egy alkotótáborban, ahová Ambrus Lajos jóvoltából hívtak meg. Hálás vagyok a főnökömnek, hogy elengedett, illetve hogy lehetővé tette, hogy egy nap előre és utólagos letanításával, és 3 nap szabadsággal eljöhettem. Remek alkalom a kikapcsolódásra, az új kapcsolatokra ez a tábor. A részvevő művészek között volt két osztrák alkotó is. Érdekes volt számomra a hely és a többiek (akiket láttam) alkotói módszere.
Az részvevő művészek: Buda István, Ridovich Péter, Nemes István, Futó Tamás, Rádóczy Gyarmathy Gábor, Mártonfi Benke Márta, Ambrus Lajos, Csengery Béla, Köhler Péter, Norbert Mayerhofer, Robert Petschinka és Mészáros Marianna
Az első két nap csak nézelődtem, fotóztam: a természetvédelmi területet, a szürkemarhákat, madarakat, fákat, virágokat, a templomot (Róth Miska üvegablakaival), a Kak pusztai temető szobrait, sírköveit, a vaskori kohó maradványait. a házigazda vizsláját.

























Aztán kedden elkezdtem kis tusrajzokat készíteni.















Csütörtökön meg belekezdtem a három akrilképbe és be is fejeztem.
















Pénteken és szombaton monotípiákat készítettem az otthonról hozott préselt virágokkal és a a nyáron látott, fotózott szentendrei kapukkal.




















Az egy heti terméssel elégedett vagyok, és tele vagyok tervekkel, hogy majd itthon az őszi szünetben mi minden szeretnék majd csinálni!
Az egyik fagyos reggelen deres virágokat fotóztam még, például egy pitypangot, ami még nem tudta, hogy ő megfagyott.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése