2016. október 28., péntek

Kiállításlátogatás a 11. E-s grafikusokkal

A 11. E-s grafikásokkal kiállításokat néztünk a csütörtöki szakelmélet órán, kettőt a Kápolna Galérában, kettőt a Hírös Agórában.
A Képolna Galériban Dénus Kiss Jenő kiállításán az írásszerű, kalligráfiaszerű képeket szerettem volna, ha látják. Sajnos, nem voltam jelen a megnyitón és a neten pedig nem találtam semmilyen információt az alkotóról, így nem tudtam róla semmit sem mondani a diákoknak.






Antal András kiállítását is megnéztük és azzól beszéltünk, hogy a pecsételni nem csak a képlékeny agyagba vagy samottba lehet, hanem a grafikában is lehet alkalmazni.
A Hírös Agórában először A hónap művésze kamaratárlatot néztük meg, ahol Kántor Jószef bajai alkotó grafikáit láthatták a diákok, meg én is mert ugyan október vége van, de még nem láttam ezt eddig én sem.











Végül a földszinten Balanyi Károly egy nappal ezelőtt nyíl születésnapi kiállítását néztük meg. Tetszett a diákoknak és nagyon boldogok voltak, hogy egy aláírásért könyvet is kaptak. Meséltem neki a szitatechnikáról, amivel Karcsi a zománcmunkáit készíti, de ez eredetileg grafikai technika.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése