2016. október 16., vasárnap

Budapesti múzeumosdi - 2016. október közepe

A szabad péntekemen reggel Budapestre mentem. Az első utam a Józsefváros Galériába vezetett, ahol Rékassy Csaba rézkarcaiból volt egy szép anyag kiállítva.Régóta szeretem a munkáit, van egy itthon a falon is, de még soha nem láttam tőle önálló kiállítást. Jó volt látni ennyi Rékassy rézkarcot együtt!














Innen az Bajcsy-Zsilinszky utcai Sch-Galériába mentem, Csáky Lajos Üde zöld című kiállítását megnézni. Tényleg üdék és zöldek voltak az sorozatának festményei.

















Csak ezek után buszoztam ki a Németvölgyi Általános Iskolába, ahol leadtam a súlyos mappámat a kiállításos anyagommal, amit egészen eddig cipeltem. (Két hét múlva nyílik itt kiállításom.)
Innentől már egy kicsit könnyebben közlekedtem. A Várkert Bazár Szalay - Sokol - Picasso című kiállítására mentem, ahol egyetlen Picasso sem volt, viszont tényleg szépen párhuzamba állították a szlovák Sokol és a magyar Szalay munkásságát. Fotózni nem volt szabad.



Mielőtt még az ART Marketre mentem volna, még a Jurányi Galériában Imre Mariann beton hímzéseit néztem meg, de ez 5 perc alatt megnézhető volt és semmi újat nem adott, az amit eddig láttam tőle sokkal jobbak voltak.









Kata barátnőmmel az ART Marketnél találkoztunk, és igyekeztünk ott mindent végignézni.































Ezek után még kimentem a Százados úti művésztelepre, ahol Márk dolgozott.
Másnap a Deák 17 Galériában rendkívüli MROE közgyűlés volt és a szokásos VIMM-es meeting, ahol a bécsi InSea kongresszusról számoltak be a magyar résztvevők.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése