2014. augusztus 20., szerda

Nyári rézkarcok 2.

A múlt hét végén újra előpakoltam a rézkarcozáshoz szükséges dolgaimat és 3 napot az újabb rézkarcok elkészítésére szántam. Ennyire friss még talán sohasem voltam, kedden este értünk haza Párizsból és vasárnap már készült is a "Párizsi emlékek" sorozat. Bár kettő témát már feldolgoztam majd 20 éve is, 1995-ben szitanyomatokban, de vannak újabb motívumaim is.
A két régi szerelem: Eiffel-torony és La Grand Arche. Az rézkarcok mellé idetettem a régi szitanyomatokat is, a La Grande Arche-ról akkor egy 3 darabos sorozatot készítettem.














És a két új: Párizsi háztetők és Eső után a Tuileries kertjében








Ezeken kívül készítettem még egy rézkarcot az balatoni alkotótábor helyszínéről, azaz az öreghegyi kilátásról, de itt nem vagyok teljesen elégedett a felhőkkel, valószínű újralapozom és dolgozom még rajta.
(Lehet, hogy megint vacakol a szkennerem, mert olyan kékes színű rajta minden, pedig fehér papírra lettek nyomtatva!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése