2014. augusztus 13., szerda

Nyári rézkarcok

Végre vannak új rézkarcok is az új könyvespolc mellett. Augusztus első napjaiban, még a párizsi kirándulásunk előtt készítettem 7 új rézkarcot és befejeztem a sógoromról készített grafika javítgatását is. A 7 új rézkarcból az egyik egy kecskeméti szuvenír jellegű, amely egy, az Aranyhomok Szállóból készült főtéri fotó alapján készült.

A másik 6 rézkarccal visszanyúltam réges-régi építészeti témáimhoz, a lépcsőkhöz és a tetőkhöz, ráadásul nem újabbakat örökítettem meg, hanem a 2000-2002. között készült nagyméretű festményeim motívumait dolgoztam fel most kicsi rézkarcokban. Prágai lépcsőt, prágai tetőt, brugge-i lépcsőt, brugge-i tetőket, a Meteorák lépcsőit és a kecskeméti Sarkantyú utca azóta elbontott részletét. Most viszont nem törődtem azzal, hogy a tükörképet karcoljam a rézlemezben, így a nyomatok az eredeti festmények és helyszínek tükörképei lettek. Íme itt vannak és itt vannak a festmények is:










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése