2013. április 5., péntek

Szünet utáni tanítási nap kiállítás-látogatással és kiállítás-zárással












Eredetileg még a szünet előttre terveztem be egyrészt aktuális kiállítás-látogatásokat a 13-dikosokkal, másrészt a Bozsó Gyűjtemény néprajzi gyűjteményének megtekintését a 12. és a 11. E-vel, a rövidített órák miatt áttettem a szünet utánra. Reggel fél nyolckor a Kerámia Stúdióban, azaz hivatalos nevén a Kecskeméti Kortárs Művészeti Műhelyekek galériájában kezdtünk, Schrammel Imre tárlatán, majd átsétáltünk a Bozsó Gyűjteménybe László Dániel kiállítására. Fél 10-re jött a következő osztály, akiket Lóránd Klárika vezetett végig a néprajzi gyűjteményen, de velük is megnéztük azért a Mária út című időszaki tárlatot is. Fél 12-re jött a harmadik osztály, akiket már nem Klárika, hanem én kalauzoltam, mert neki az építőkkel kellett tárgyalnia. Ezzel az osztállyal több időnk volt, így még rajzolni is tudtunk a néprajzi gyűjteményben.










Este még elmentem a Kulturális és Konferencia Központba, ahol egy beszélgetés zárta Kalmárné Horóczi Margit éltemű-kiállítását.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése