2017. március 25., szombat

Készülés a Camino Fesztiválra 2.

Április elsején lesz a Camino Fesztivál, ahová meghívtak árusítani. Erre készültem az elmúlt hetekben. A spanyolországi Szent Jakab zarándokutat 2013. nyarán tettem meg és az utána következő egy év alatt 42 darabos rézkarc-sorozatot készítettem, minden napra egyet. Aztán 2015-ben a magyarországi caminón 5 napot gyalogoltam, erről is készült egy sorozat, hasonlóan minden napra egy rézkarc. Majd 2016-ban festeni kezdtem a caminón látott kőszobrokat, kőkereszteket.
Az eredeti (számozott, szignált) rézkarcokkal és az ezekről készített könyvjelzőkkel, digitális nyomatokkal készülök a jövő szombatra!
Amikor lenyomtatom a rézkarcokat, akkor a nappali, konyha és az előszoba is grafikai műhellyé alakul át. Egy dobozba már megkezdtem összerakni, amit vinni szeretnék.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése