2017. március 24., péntek

Budapesti múzeumosdi - március

Pénteken Budapestre mentem, gyógytornára, amit ismét összekötöttem egy kis kulturális programmal. Torna után gyorsan odaértem a Várban lévő Kiskép Galériába, ahol Takács Márton "kiállítása" volt, de csak 4 kép volt összesen, viszont jól elbeszélgettünk a tulajdonos hölggyel. Nagyon kedvelem Takács Márton munkáit, főleg rézkarcokat, aquatintákat készít, de vannak festményei is. Kicsit csalódtam a mennyiség miatt, jó lett volna sokkal többet látni a grafikáiból. Ki volt állítva az egyik dúc, azaz egy rézlemez is.
Innen a Műcsarnokba mentem, ahol a Derkó - 2017 kiállítást, meg a soproniakét és egy fotósét, Alex Webb kiállítását néztem meg. Az idei Derkótól nem voltam elragadtatva, nem olyan igazi aha-élményem. A soproni egyetemisták kiállítása sem nyűgözött le a vitrinekbe pakolt alkotásokkal.

















Több most nem fért bele, mert vissza akartam érni a 4 órakor kezdődő cifrapalotás kiállítás megnyitójára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése