2017. március 25., szombat

Még két kiállítás a Kecskeméti Tavaszi Fesztiválon

Siettem vissza Budapestről, hogy a Cifrapalota kiállításmegnyitójára visszaérjek. A Kincses Kecskemét című tárlaton régészeti leletek és újonnan szerzett múzeumi tárgyak voltak kiállítva. A megnyitó ismét inkább politikai jellegű volt.














Még a vonaton rám telefonált barátnőm, hogy elhívjon az esti Bohém Fesztivál koncertjére. Nagyon jó volt a francia zenekar, de én olyan fáradt voltam, hogy a szünetben hazajöttem inkább.











Szombaton reggel a magyar caminós sorozatom 4 grafikáját nyomtattam le, mielőtt a Bozsó Gyűjteményben a 11 órakor kezdődött nemezes kiállítás megnyitójára elindultam volna. Egy egészen nagy és impozáns nemezes kiállítás volt ez, ahol a szőnyegektől kezdve a ruhákig, kiegészítőkig minden volt a kiállított tárgyak között. Az alkotók is eljöttek, ők is sokan voltak, ami nem is csodálható, hiszen a tárlat címében is jelezték Vidák Istvánék, hogy Nemzedékek nemezei lesznek láthatók.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése