2016. július 6., szerda

Bak Imre és Tót Endre kiállítása az acb Galériában

Kedden a lakásfestés közben Budapestre kellett ismét mennem a gyógytornászhoz, és most is összekötöttem az a programom egy kis kiállításnézéssel. Az idő rövid volt, negyed 1-re értem a Nyugatiba, és gyorsan elmenetem a Király utcába, hogy megnézzem a két kiszemelt kiállítást, de még zárva volt. Gondoltam, ha lesz időm a torna végén még egyszer megpróbálom és szerencsére volt még időm a vonat indulásáig, tehát irány a Király utca. Az abc Galéria központja a Király utca 76-ban van, ide csöngettem be és egy fiatal srác átjött velem és kinyitotta a kiállítótermet. Először a Király utca 74. szám alatti kis termet (abc NA), ahol Tót Endrének, a magyar konceptuális művészet nagy alakjának az "Azért írok neked, mert te ott vagy, én meg itt vagyok" - Tót Endre: mail art művek című minitárlatát néztem meg. Egy kis teremben  a jellegzetes Tót Endre pecséttel ellátott kis üzenetek, képeslapok, levelek voltak belógatva.















Innen a sarkon túli Eötvös utca 2. szám alatti abc Attachmentben Bak Imre: Elmozdulások című kamaratárlatát láthattam, ahol a korai, az 1969-1983 közötti szitanyomataiból volt egy válogatás. Ezek zömét ismertem, de azért jó volt így eredetiben együtt látni őket.






 








Kicsit idegenkedem attól, hogy egy kiállítást úgy kell megnéznem, hogy egy másik házban kell a keresnem valakit, aki majd kinyitja és megmutatja, de biztos megvan ennek is az oka. Amíg én nézelődtem a Bak Imre tárlaton és nyitva volt a terem ajtaja, két külföldi is betévedt és szintén szétnézett. Nem hiszem, hogy meg tudták volna ezt tenni, ha zárva találják az ajtót, főleg, hogy semmilyen információ nem volt kint a kirakatban.
Fél 5-re értem haza, akkor kellett neki kezdeni a nappali, az előszoba, a gardrób és a wc kipakolásába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése