2016. május 3., kedd

Ha matekérettségi, akkor nekem művészetterápia


Mivel a másik szakom matematika, a matekérettségire nem szoktam beosztani és ezért én ezt a napot általában alkotásra, vagy éppen egy budapesti kiállítás megtekintésére szoktam felhasználni. Holnap Budapesten leszek diákokkal, ezért ma egyfajta terápiaként inkább alkottam. Ez nem volt annyira evidens, mert a jövő héten jönnek hozzám minősíteni, és foglalkozhattam volna ezzel is, de valóban annyira szükségem volt már az alkotás adta élményre, hogy félretettem minden és kísérletezgettem egy kicsit. Utoljára januárban alkottam és már nagyon-nagyon kellett a lelkemnek.

Annyira friss még, hogy még alá se írtam, mert még szárad a nyomat, de az az igazság, hogy még nem is tudok a címét. A négy kis rézkarc, amelyek villanyoszlopokat ábrázolnak, a Hálózat címet viseli. Ezek mellé most tavaszi, áprilisban, a kertemben nyíló préselt virágokat nyomtattam. Legyen a címe Április? Vagy A természet győzelme? Segítsetek!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése