2016. május 20., péntek

Mozgalmas csütörtök

A mozgalmas szerda után egy mozgalmas csütörtök következett. Mostanában sűrűbben járok Budapestre, kezelésekre járok, de mindig összekötöm egy kis kulturális programmal ezeket az utakat. Most a Falk Miska utcai galériák közül Virág Judit Galériájának aktuális aukciójának anyagát néztem meg és mondhatom elámultam, hogy mennyi jó kép van ezek között. Munkácsy, Mednyánszky, Rippl-Rónai, Czóbel, Czigány Dezső, Márffy, Tihanyi, Vaszary, Anna Margit, Egry, Tóth Menyhért. Nem is annyira drágán, bár számomra ez is megfizethetetlen, de a nézelődés nem került pénzbe! Lent az alagsorban egy nagy Hencze Tamás hármaskép és egy kicsi Kokas Ignác volt az, amit ha tehetném szívesen hazavittem volna.














A Mission Galériába csak az kirakatüvegen át néztem be, itt Nagybánya 120 címmel volt néhány kép kint a falakon.

Hazaérve, délután elmentem egy volt kandós diák kiállítására a Valenetino Kávéházba. Megnéztem, mert megígértem Németh Ábel kiállítását, de az az igazság, hogy várhatott volna Ábel még egy kicsit, amíg egy egységesebb, erősebb anyaga összegyűlt volna.









Aztán ahogy a Kandóba mentem vissza a 13. évfolyamosok bizonyítványosztására, láttam hogy el kezdték bontani azt a kis szecessziós házat a jókai utcában, ami úgy belógott a járdába. Nálam volt a fényképezőgép, így készítettem néhány fotót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése