2014. december 15., hétfő

Kreatív vásár - 2014.

Csütörtökön délután bevittük az ÉZI-be azt a képet, amelyet odaajándékoztam. Majd jövő kedden lesz az ünnepélyes átadás.
A mozgalmas hét után, vasárnap sem tudtam pihenni, mert a Kulturális és Konferencia Központban Kreatív vásár volt és erre beneveztem én is, illetve az ART Brigád. Reggel 8 óra körül vitt el Péter, kipakoltunk gyorsan a kocsiból, aztán én folytattam a pakolást az asztalnál. Hiába szervezett a művház más programot, alig volt még érdeklődő is. Összesen három vásárlóm volt, az utolsó akkor futott be, amikor már éppen el kezdtem pakolni. Ő egy volt bolyais tanítványom volt, aki a Kecskeméti anzix című rézkarcot vette meg. Ezután a nap után nem kellett ringatni, beájultam az ágyba.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése