2014. december 2., kedd

November utolsó hete

Hétfőm barátnős este volt, Grecsó Krisztián, Dés László és Dés András közös estjén vettünk részt. Még a nyáron olvastam a Megyek utánad című könyvet, amelyből a legtöbb részlet hangzott el a felolvasás során. Grecsó olvasott és beszélt, aztán erre reflektálva Dés László szaxofonozott, a fia pedig dobolt. Az emeleti kiállító teremben tartották meg az előadást, gondolom azért, mert nem kelt el annyi jegy, hogy a színházterem nézőtere megteljen. Pedig élvezetes este volt.









Kedden az iskolai fogadó óra miatt nem tudtam elmenni Hollósy Kati kiállítás-megnyitójára a Katona József Színházba.
Szerdán, ahogy végeztem a suliban, az állomásra siettem. Készítette néhány képet az állomáson, mielőtt indult volna a vonatom. Irány Budapest, mert a Ludwig Múzeumban egy minikonferenciát rendeztek. Fél 3-tól először Hemrik Laci beszélt a múzeumról és a gyűjteményről, majd ismertette a múzeumpedagógiai programokat és végigvezetett bennünket az újrarendezett gyűjteményi kiállításon. Egy kis teázás mellett beszélgetés, majd a Dabi-Farkas Rita az Anarchia. Utópia. Forradalom időszaki tárlaton kalauzolt végig bennünket. Ezek után a szaktanácsadásról és a Fővárosi Pedagógiai intézet programjairól kaptunk tájékoztatást, de ezt az utóbbit már nem tudtam végighallgatni, mert negyed 6 körül muszáj volt elindulnom, hogy elérjem a vonatot. Csupán két ismerős volt a minikonferencia részvevői között, gondolom, a többség budapesti volt.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése