2013. december 14., szombat

Becsapott a Kecskeméti Kínáló

A Kecskeméti Kínáló szerint december 12-én 18 órakor kezdődött a Tendenciák 2013. című KKK-s kiállítás egyik kísérő programja. Mikor hétfőn az osztályom néhány érdeklődő diákjával megnéztem a tárlatot, vettem az programfüzetet az asztalról és még ajánlottam is a diákjaimnak, hogy jöjjenek el ezekre a kísérő programokra, bár egy kicsit későinek találtam a 18 órai kezdést. Előbb is mehettem volna, hiszen a dolgozatjavítást abbahagyhattam volna, ha tudtam volna, hogy 17 órakor kezdődik. Én 17.50-re értem a Kulturális és Konferencia Központba, ahol MAJORKA07 címmel Majoros Gyula és Andrássy Krisztián zenés performansza ment. Csodálkoztam, hogy már elkezdték! De még jobban elcsodálkoztam, mikor leültem és mondták a többiek, hogy Balanyi Karcsi már el is ment, mert ő volt először a CSEND-LÁTÁS-LÁTOMÁS című akcióval. Kicsit azért dühöngtem, hogy összesen 10 percet láttam csak ebből a programból, azért mert a Kecskeméti Kínáló rossz időpontot adott meg!
Csalódottan hazasétáltam.
De jó is volt csütörtökön, a végére értem két újabb rézkarcnak. Még az előző hétvégén kezdtem el egy újabb caminosat és egy téli hangulatút a kecskeméti belváros lámpáiról, de nem voltam velük megelégedve, ezért újra alapoztam és továbbmarattam a két lemezt. Így már jó lett. Megvan a 15. caminos rézkarc! Ez a második nap egyik élményét dolgozza fel, az Iglésia de Santiago kapuja Peunte-la Reinaban, ahol 1-1,5 órát vártam arra reggel, hogy kinyissanak a templomok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése