2013. november 9., szombat

Kortárs Költészet - Kortárs Grafika - 2013.


Egy másik megnyitó után Virág Ágiék kocsival behoztak a központba, ahonnan 10 perc alatt hazaértem, és egy gyors ebéd után már nyargaltam is vissza a Cifrapalotába, ahol 15.30-kor kezdődött a Kortárs Költészet - Kortárs Grafika Biennálé megnyitója. Füzi László az aktuális biennálé anyagának ismertetése, elemzése helyett a biennáléval kapcsolatos emlékeit idézte fel. Két fiatal lány, Garay-Tegez Anna tánca és Pintér Kitti költeménye színezte a megnyitót. Újdonság volt, hogy két díjat osztottak ki, méghozzá Farkas L. Zsuzsa és Ugray Zsuzsa mint díjazott egy-egy önálló kiállítási lehetőséget kapott (nem jövőre, most!). Farka L. Zsuzsa kiállítása hétfőn nyílik a Katona József Emlékházban 10.30-kor (megint egy lehetetlen időpont!). Egyébként Farkas L. Zsuzsa is Weörös Sándor A teljesség felé című írására készített grafikát, mint én is. A Vasárnap délután Logronoban című caminos rézkarcom három, egyre világosabb (az utolsó arany) színben lenyomtatott példányát tettem egy keretbe. A biennálé anyagából most engem Ulrich Gábor munkái fogtak meg a legjobban, de Szikora Imi színes rézkarcát is szerettem, meg Iskander fotóját.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése