2013. szeptember 12., csütörtök

A XII. Művésztalálkozó Király József kertjében











Most vasárnap volt az idei művésztalálkozó Király József kertjében és ez volt a 12. Én harmadik alkalommal vettem részt ezen a találkozón, amelyet nagyon jó kezdeményezésnek tartok és mindig nagy kedvvel megyek. Most Márk kísért el. Jóízű beszélgetések a művészkollégákkal, finom ebéd, sok jó mű, amelyeket maguk az alkotók mutatnak be - így lehetne összefoglalni, de ennél sokkal. Legújabb munkáikat hozzák el ide erre a rögtönzött kiállításra a művészek. Én a tél végén készült Hungarian patchwork című rézkarc-sorozatomat vittem, frissebb nem nagyon volt, a camino kitöltötte a nyaramat, így az alkotás elmaradt, de igyekszem majd ősszel bepótolni. Király Lászlóval ismét megállapítottuk, hogy azonos témák izgatnak bennünket.
A borkóstolást már nem vártuk meg, hiszen Márk aznap este költözött fel Budapestre a kollégiumba, volt még dolog estig. Az elmúlt két hét szabad óráiban rézkarcokat nyomtattam, készülvén a szeptember 20-22. közötti Garabó vásárra.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése