2013. szeptember 24., kedd

Szeptember harmadik hete











Hétfőn a Kadában kezdtem, és a hétfői zárvatartás ellenére a 10-edikes osztállyal sikerül a Cifrapalota kiállításait megnéznünk. Sajnos, a 11-edikesekkel csak egy szimpla órám van, így kimozdulni nem tudunk. Délután a Hunyadivárosba vittem ki a Hunyadi-díjként átadásra kerülő grafikámat, majd a Garabó vásárra készülve grafikákat nyomtattam, de még mindig nem tudtam újabba grafikák készítésébe belefogni. Kedden kandós napom volt, és az egész hetemre kihatással volt egy üzenet az egyik kollégától, amelyben beszámolt az osztályomba járó diák viselkedéséről. Délután a Kerámia Stúdióba siettem vissza 4-re, mint kiderült hiába, ugyanis a Kerámiavárosok Nemzetközi Konferenciája egy órát csúszott, így a kiállításmegnyitó is, amelyet én már nem vártam meg. Körbenéztem és fotóztam a kiállításon, majd hazajöttem.

Szerdán ismét kandós nap, suli után egy rövid megbeszélés a Csiperósokkal, majd biciklivel (szerencsére nem esett az eső!) egy nagy kört írtam le, bevásároltam rézkarcpapírból és az ügyvédtől elhoztam a céges papírokat, majd hazaérve újra nyomtattam néhány grafikát a vásárra. Csütörtök kadás nap, délután összekészítettem ládákba az összes cuccot, amit a vásárra vittünk és az orgoványi dráma csoport jelmezkészítőjével találkoztam, aki hozott nekem több jelmezt, de méretben csak egy 1938-as modell alapján készült volt rám jó. Ezt kölcsönöztem és ezt viseltem a Garabó vásárban, ahol mindenkinek tetszett, sok dicséretet kaptam érte. A ruhapróba miatt nem tudtam elmenni a Népi Iparművészeti Múzeum kiállításmegnyitójára, amely a Népművészet Mestereinek munkáit mutatta be, de igyekszem majd eljutni rá, akár diákokkal is, csak elég rossz időpontban vannak a népművészetes óráim a múzeumi nyitvatartást tekintve. A péntek elég zűrös volt, reggel 1/4 7-kor indultunk, hogy kipakoljunk a Kulturális és Konferencia Központ előtti téren a vásárra és én még 7-re beérjek a Kandóba, mert egy szülővel volt megbeszélésem. A 11-edikesekkel a Népzeni Találkozó kísérőprogramjait jelentő kiállításokat néztük meg, a nádudvari ifj. Fazekas István munkáit a Kulturális és Konferencia Központ földszinti kiállítótermében és az emeletiben a Martin György gyűjtéseit és a Nomád Nemzedéket bemutató tablókat, valamint nemezeket, népi játékokat.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése