2013. szeptember 17., kedd

Látogatás a Kada kiállításon kadás diákokkal











Kihasználva, hogy a kadás osztályokkal dupla órám van és itt vagyunk a központban és ráadásul éppen egy Kada Elekről szóló kiállítás van most a Cifrapalotában, a három 10. osztályt elvittem erre a tárlatra. Nagyon pozitív volt a cifrapalotások hozzáállása, fogadtak bennünket akkor, amikor a tanórán volt, pedig ez nem a hivatalos nyitvatartási időre esett. Ifj. Gyergyádesz László vezetett végig bennünket. Szerettem volna, ha ezek a közgazdasági szakközépiskolába járó diákok rádöbbennének arra, hogy egy ilyen jellegű iskolában is helye lehet a vizuális kultúra tantárgynak, hiszen lehet még belőlük képviselő, netán polgármester. Kada nagyon jó példa arra, hogy a gazdaság mellett mennyire fontos a kultúra támogatása is. Ezt a kiállítás szépen be is mutatja.




 Ha már ott voltunk megnéztük a Signum kiállítást is, hiszen ez Laci "gyermeke". Itt engem is megkért, hogy beszéljek a saját rézkarcomról, de ő is lelkesen beszélt egy-egy műről, pl. Prutkay Péter munkájáról. Szerintem rendesen megtanulták a diákok a légy szimbolikus jelentését egy műalkotáson.


Még a Kada kiállításon csodálkoztam rá erre a szép csillárra és az árnyékára.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése